piątek, 22 kwietnia 2016

Liebster Award + WAŻNE Ogłoszenie

Cześć. Na wstępie chciałabym serdecznie podziękować wszystkim moim czytelnikom za wszelkie słowa motywacji i uznania. To dla mnie naprawdę wiele znaczy.
Bardzo dziękuję za nominację do Liebster Award.
To dla mnie wielkie wyróżnienie :)

Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.


I. Pytania od 

1. Co Was uszczęśliwia?
Hmmm. Kubek ulubionej herbaty, kochana piosenka i dobra książka w ręku.
2. Masz 24h życia, co robisz?
Jadę na drugi koniec świata, zwiedzam ile się da i robię wszystko na co akurat mam ochotę. 
3. Ulubiony gatunek filmu/książki?
Lubię czytać dobrze napisane powieści (kryminalne w większości, ale czasami też zwykłe romansidła), a z filmów to lubię komedie. 
4. Twój autorytet i dlaczego on?
Moja mama, która wspiera mnie w każdej chwili mojego życia. 
5. Jaką masz pasję? Opisz ją w dwóch zdaniach.
Podróże to wszystko co kocham. Chciałabym podróżować przez całe życie. 
6. Skąd czerpiecie pomysły na bloga?
Gdy słucham jakiejś świeżo znalezionej piosenki, dopada mnie wena i po prostu piszę.
7. Ulubiony klub i dlaczego?
Asseco Resovia Rzeszów, ponieważ grają tam moi ulubieni zawodnicy. Mieszkam w miarę niedaleko Rzeszowa (jakieś ponad 100 km) no i po porostu od dziecka kibicowałam temu klubowi. Mam go w moim serduszku <3 
8. Podaj trzy blogi, które Twoim zdaniem są najlepsze.
Jest wiele innych wspaniałych, które czytam, ale jak miało być trzy to po prostu wylosowałam te:
9. Ulubiony siatkarz?
Zagraniczny - Nikolay Penchev
Polski - Krzysztof Ignaczak. 
10. Ostatnio obejrzany film?
"Chemia"
11. Lubisz koty czy psy?
Nie lubię ani kotów, ani psów. 

II. Pytania od Nata Lia.

1.Czy byłeś na jakiś meczach? Jeśli tak, to jakich?
Byłam na meczu Resovii <3
2.Czy masz jakieś zwierzę?
Tak, rybkę o imieniu Luiz.
3.Czy jesteś w jakimś fandomie?

Jestem kobietą, więc moi ulubieńcy zmieniają się praktycznie codziennie, więc nie. Nie uważam żeby to było mi jakoś potrzebne.
4.Jaka jest Twoja ulubiona piosenka?

Prawie wszystkie Arctic Monkeys.
5.Twoje top 5 przystojnych siatkarzy.
  • Nikolay Penchev
  • Russell Holmes 
  • Piotr Nowakowski
  • Dawid Dryja
  • Jenia Grebennikov
6.Od kiedy interesujesz się siatkówką?
Hmm. Aktywnie jakieś pięć/sześć lat.
7.Czy jest to Twój pierwszy blog?
Nie :)
8.Jaki jest tytuł filmu, który możesz oglądać w kółko i nigdy Ci się nie znudzi?

Harry Potter, wszystkie części :)
9.Kraj, który chciałbyś zwiedzić? 
Wszystkie! A tak najbardziej to chyba Indie, Tunezję, Grecję, Brazylię.
10.Jakiemu klubowi kibicujesz?

Borussia Dortmund, Asseco Resovia Rzeszów 💗💗
11.Czy oglądasz jakiś serial? Jeśli tak, to jaki? 

Wspaniałe stulecie. 

III. Pytania od 

1. Jaka jest twoja ulubiona pozycja na boisku?
Libero :)
2. Twój wymarzony numer na koszulce?
Eh, chyba 18
3. Czego oczekujesz od życia?
Hmm. Chyba po prostu odrobiny szczęścia.
4. Jaka jest twoja ulubiona para wśród siatkarzy i ich wybranek?
Niko ze swoją dziewczyną są mega słodcy!
5. Dlaczego właśnie siatkówka?

Miłości się nie wybiera <3
6. Ulubiona reprezentacja zagraniczna, klub Plusligi i Orlenligi oraz zagraniczny klub męski i damski.

Francja, Asseco Resovia, Tauron MKS Dąbrowa Górnicza, Halkbank Ankara, damskiego zagranicznego nie posiadam. 
7. Co robisz w wolnym czasie?
Czytam, rysuję, piszę, śpiewam.
8. Czy interesujesz się innym sportem niż siatkówka?

Piłka nożna i tenis. 
9. Ideał sportowca?

Ambitny, pewny siebie, dążący prosto do celu. 
10. Wolisz Mikasy czy Molteny?
Molteny, ponieważ to zazwyczaj nimi gram :D
11. Szczęśliwy numerek?
2

INFORMACJA
Chciałabym Was przeprosić, ponieważ ostatnie moje miesiące były naprawdę ciężkie. Nie miałam czasu, chęci, ani weny, aby napisać cokolwiek na tym blogu. Bardzo was za to przepraszam. 
Jestem ogromnie wdzięczna za te nominacje, które dostałam w sumie dawno temu, ale ja nie nominuję nikogo. Opuściłam się w czytaniu Waszych wspaniałych opowiadań, bardzo przepraszam. 
Informuję, że w niedalekiej przyszłości pojawi się tu już tylko jeden rozdział. A właściwie epilog. Nie mam już pomysłu na tą historię. Straciłam go już w połowie, dlatego to wszystko wyszło tak pokręcone. Jednak dziękuję wszystkim tym, którzy czytali :)
Ponad 17 tys. wyświetleń - Kocham Was za to <3 <3 <3 

Umieszczę tą informację jeszcze w osobnym poście, bo być może nie każdy przetrwał do końca tego. 
Pozdrawiam Was gorąco i do ostatniego napisania! <3 <3 

P.S. Jeśli ktoś ma ochotę, to zapraszam na mojego bloga o trochę innej tematyce :)
http://prevcp.blogspot.com/ 

Buziaki :* :* <3 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz